פיתוח עסקי באינטרנט

קליקיט - בניית אתרים לעסקים | אתרים תדמיתיים | אתרים למסחר | אתרים אינטראקטיביים

בניית אתרים לעסקים וארגונים

קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים כגון: בניית אתרי תדמית לבעלי עסקים ונותני שירות, בניית אתרי תדמית לעורכי דין ומקצועות צווארון לבן, אתרי תדמית למפעלים וארגונים ועוד.

בניית אתרי תדמית לעסקים וארגונים

בניית אתרי מסחר מקוון

קליקיט מתמחים בבניית אתרי חנות מקוונת לכל קשת העסקים כגון: אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים, חנויות אונליין למכירת מוצרים דיגיטליים, חנות מקוונת למכירת שירותים שונים, אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים בחו"ל.

בניית אתרי מסחר מקוון - חנויות אונליין

בניית אתרי לימודים מקוונים

קליקיט מתמחים בבניית אתרים ללימודים אונליין כגון: אתרי לימודים לקבלת תעודת הסמכה, אתרי לימודים למקצועות לבגרות, אתר E-Learning למכירת קורסים ושיעורים בתחום שוק ההון, הורות וזוגיות, פסיכומטרי, שפות ועוד.

בניית אתרי לימודין אונליין - קורסים באינטרנט

בניית אתרי מחשוב בענן

בקליקיט מעצבים מוכשרים, מנהלי פרויקטים ומתכנתים מנוסים האמונים על בניית אתר מערכת מחשוב בענן אשר ישרת באופן היעיל והרווחי ביותר את מטרות בית העסק והמוניטין שלו.

בניית אתרי ניהול מערכות מחשוב בענן

אינדקס עסקים קליקיט

בקליקיט פועל אינדקס עסקים מתקדם וחדשני הכולל, בין היתר אפשרויות פרסום מוצרים במבצע, אירועים של בית העסק ועוד. חבילת פרסום חינם ושלוש חבילות פרסום בעלות כמעט חינם!

אינדקס עסקים קליקיט

ג'ומלה - בניית אתרים לעסקים

בקליקיט מעצבים מוכשרים, מנהלי פרויקטים ומתכנתים מנוסים האמונים על בניית אתרי ג'ומלה רספונסיביים מרהיבים, תפעוליים וכאלו אשר ישרתו באופן היעיל והרווחי ביותר את מטרות בית העסק והמוניטין שלו.

בניית אתרי ג'ומלה רספונסיביים
קליקיט - ערוץ יוטיובקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בלינקדיןקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בגוגל פלוסקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בפייסבוק

אתרים תדמיתיים

בניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים
קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים.
קבלו הצעת מחיר

אתרים מסחריים

בניית אתרי מסחר אונליין - חנויות מקוונות למגוון עסקים וארגונים
קליקיט בונים אתרי מסחר אונליין - חנויות מקוונות למגוון עסקים וארגונים.
קבלו הצעת מחיר

אתרים לימודיים

בניית אתרים למכירת קורסים ושיעורים מקוונים
קליקיט מתמחים בבניית אתרים למכירת קורסים ושיעורים מקוונים.
קבלו הצעת מחיר

בניית אתרי Cloud

בניית אתרים לאחסון ושיתוף נתונים במערכות מחשבו בענן
קליקיט מתמחים בבניית אתרים לאחסון ושיתוף נתונים במערכות מחשבו בענן.
קבלו הצעת מחיר

בניית אתרי ג'ומלה

ג'ומלה - בניית אתרי תדמית, אתרי מסחר אונליין, אתרי קורסים מקוונים ואתרי מערכות מחשוב בענן
קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית, אתרי מסחר אונליין, אתרי קורסים מקוונים ואתרי מערכות מחשוב בענן - על בסיס ג'ומלה.
קבלו הצעת מחיר

אתרים רספונסיביים

בניית אתרים רספונסיביים לכל קשת העסקים והארגונים
אתר רספונסיבי מתאים את עצמו אוטומטית לתצוגה בטלפונים חכמים וטאבלטים. קליקיט מתמחים בבניית אתרים רספונסיביים לכל קשת העסקים והארגונים.
קבלו הצעת מחיר

מינהלת קריאות השירות ותמיכה טכנית

קטגורייה זו כוללת מגוון שאלות כלליות ותשובות בתחום מינהלת קריאות השירות והתמיכה הטכנית בלקוחות קליקיט. הנכם מתבקשים לקרוא את השאלות והתשובות בעיון.

במידה ולא מצאתם כאן מענה לשאלתכם:


לקוחות קליקיט - תמיכה טכנית
הקהל הרחב - צרו עמנו קשר


כן - קליקיט עובדים בצורה מסודרת ויחד עם הקשר הטלפוני וההתכתבות בדוא"ל, אנו מנהלים מערכת מסודרת ומתקדמת לניהול קריאות השירות של לקוחותנו. נשמח לעזור בכל תחום ובכל נושא, אך לא נוכל לספק סיוע זה בטלפון או בתכתובת דוא"ל.

לקבלת מענה ופתרון לבעייתכם, הנכם מתבקשים לנהל את קריאות השירות שלכם אך ורק דרך מינהלת קריאות השירות של קליקיט.
פתיחת קריאת שירות במינהלת קריאות השירות של קליקיט מאפשרת לך להתמקד במהירות וביעלות בבעיה בה נתקלת, ללא הצורך להכביר במילים או להתנסח באריכות. קריאות השירות מועברות במהירות לגורם המתאים בקליקיט לטיפול בבעיה / תקלה / שאלה שהועלתה על ידי הלקוח או המבקר באתר. מינהלת קריאות השירות מאפשרת ללקוח ולמבקר באתר מעקב רציף אחר כל קריאות השירות, אופן הטיפול בהן, הסטטוס שלהן וכל הקבצים שצורפו לקריאות השירות. המינהלת מאפשרת גם חיפוש כללי וממוקד בתוך קריאות השירות - לצורך התמצאות מהירה בתשובות שכבר ניתנו בעבר.
לקוחות קליקיט יכולים לפתוח קריאת שירות על ידי התחברות למערכת באמצעות שם המשתמש והסיסמא. לקוח שטרם ביצע רישום למערכת, מתבקש לפתוח חשבון משתמש.

מבקרים שאינם לקוחות קליקיט יכולים גם כן לפתוח קריאת שירות. הדבר מותנה בפתיחת חשבון משתמש במינהלת קריאות השירות.

עסקים וארגונים הרשומים באינדקס העסקים של קליקיט יכולים גם כן לעשות שימוש במינהלת קריאות השירות של קליקיט.

בכל מקרה, כל קבלת תמיכה מותנית בקריאת תנאי השימוש והסכמת הלקוח / המבקר לתנאים אלו.
לקוחות קליקיט יקבלו מענה תוך יום עסקים אחד מרגע פתיחת קריאת השירות. מבקרים באתר אשר יפתחו קריאת שירות יקבלו תשובה בהקדם האפשרי כאשר עדיפות ניתנת תמיד ללקוחות קליקיט.
לקוחות קליקיט אשר פותחים קריאת שירות בכדי לקבל מענה לשאלות כגון: "שכחתי כיצד מבצעים פעולה כזו או אחרת", "אני מנסה לבצע פעולה כזו או אחרת ונתקל/ת בבעיה", "האם אפשר..." וכדומה - אינם נדרשים בתשלום.

לעומת זאת, במידה וקריאת השירות דורשת טיפול בתקלה שנגרמה על ידי בעלי האתר ו/או מי מטעמו, בין בטעות ובין בכוונה - ידרשו לקוחות קליקיט לתשלום מקדים ע"ס 180 ש"ח + מע"מ לכל שעת עבודה. הגורם לתקלה ייקבע בלעדית על ידי קליקיט.

מבקרים באתר המבקשים לקבל שירות או תמיכה, יידרשו בתשלום מקדים ע"ס 250 ש"ח + מע"מ לכל שעת עבודה.

כל נושא אחר שאינו טיפול בתקלה כפי שהוצגה לעיל, כגון: עדכון תכנים באתר, שינוי מבנה באתר וכדומה - תוצא עבורו הצעת מחיר והזמנת עבודה על פי תמחור קליקיט.
כן - לקוחות קליקיט יכולים לאפשר לכל אדם מטעמם לפתוח קריאת שירות במינהלת קריאות השירות של קליקיט, אולם על אותו אדם להשתמש בפרטי הכניסה (שם משתמש וסיסמא) של הלקוח, אחרת ייחשב כמבקר באתר.
לא - אין כל מגבלה על מספר קריאות השירות שלקוח יכול לפתוח. יחד עם זאת, אין לפתוח קריאת שירות חדשה לנושא שכבר נפתחה עבורו קריאה, אלא לעדכן את קריאת השירות הרלוונטית. כמו כן, במידה ושאלתכם / בעייתכם כוללת מספר סעיפים, יש לכתוב את כולם באותה קריאת שירות.
קליקיט שואפים לתת בידי לקוחותיה את השירות הטוב ביותר, אולם תקלות יכולות לקרות תמיד, עקב סיבות ונסיבות שונות. במידה ולא קיבלת מענה כלשהו לקריאת השירות שלך במהלך יום עסקים אחד מהרגע שהיא הוגשה, אז ורק אז ניתן לפנות אלינו (ימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 18:00) לטלפון 054-4924067 או לדוא"ל: support@click-it.co.il 
גם במקרה זה אנו מבקשים להשתמש במינהלת קריאות השירות ולפתוח קריאת שירות. הזמן שיידרש עבורך להשיג אותנו בטלפון או בדוא"ל, גדול יותר מהזמן הדרוש לפתיחת קריאת שירות.

כל קריאת שירות כוללת שדה בו עליך לציין את סדר העדיפות של הטיפול בקריאת השירות. במקרה חירום ורק במקרה חירום, ניתן לסמן "SOS" בעדיפות הטיפול ואנו נתייחס לטיפול בקריאת השירות כמקרה דחוף.

לתשומת לבכם: מקרה שיסומן כ- "SOS" אך אינו מהווה מקרה חירום על פי שיקול דעתנו - יטופל כקריאת שירות בסדר עדיפות רגיל.
באפשרותך להשיב לקריאת השירות בשאלות נוספות או הבהרות. שרשור קריאת השירות נשמר במערכת ותוכל לעקוב אחריו באופן מסודר באזור הפרטי שלך במינהלת קריאות השירות.

במידה והתשובה שקיבלת מקליקיט פתרה את הבעיה, או ענתה על השאלה לשביעות רצונך, תוכל לסגור את קריאת השירות והיא תישמר בהיסטוריית קריאות השירות שלך במערכת. בכל עת ניתן לפתוח מחדש את קריאת השירות.
כן - במידה וקיבלת מקליקיט מענה לקריאת השירות, אך לא ביצעת בקריאה כל עדכון, תקבל תוך 3 ימים הודעה כי קריאת שירות זו עומדת להיסגר תוך יומיים. כל עדכון שתבצע בקריאת השירות בטווח ימים זה יבטל את הזמן המוקצב לסגירה אוטומטית של קריאת השירות.

יחד עם זאת, גם קריאת שירות שנסגרה אוטומטית יכולה להיפתח מחדש בכל עת.
כעקרון, אנו משתדלים לפתור את הבעיות ולענות על שאלות מבלי הצורך להתחבר מרחוק למחשב הלקוח. יחד עם זאת, במידה ועולה הצורך, אנו משתמשים בתוכנת Team Viewer, אותה על הלקוח להתקין במחשב שלו. ניתן להוריד את התוכנה בלחיצה כאן.
כל תנאי השימוש במינהלת קריאות השירות של קליקיט ניתנים לקריאה בדף תנאי שירות.
עסקים או ארגונים הרשומים בחינם באינדקס הלקוחות של קליקיט אינם נחשבים כלקוחות קליקיט. עסקים או ארגונים הרשומים באינדקס קליקיט בתשלום - כן נחשבים לקוחות קליקיט ויכולים לעשות שימוש במינהלת קריאות השירות של קליקיט. הדבר מותנה בקריאת תנאי השירות והסכמה להם.
ניתן לשחזר את שם המשתמש - קישור.
ניתן לשחזר את הסיסמא - קישור.

לתשומת לבכם: אין לפתוח משתמש חדש במערכת במידה ואין לכם את שם המשתמש והסיסמא שלכם. במידה ולא הצלחתם לשחזר את שם המשתמש ו/או את הסיסמא, צרו עמנו קשר ואנו נעשה זאת עבורכם.
לא - אין חובה לדרג את התשובה או הפתרון שסיפקנו לך כמענה לקריאת השירות. אפשרות זו נועדה עבורנו לבחינה עצמית ולצורך שיפור השירות.
כן - מינהלת קריאות השירות של קליקיט כוללת (עבור משתמשים רשומים בלבד) מנגנון חיפוש בקריאות השירות. המערכת כוללת גם מנגנון חיפוש מתקדם בקריאות השירות, כך שניתן לצמצם את טווחי החיפוש לתחומים, נושאים, סטטוסים וכדומה.
לא - אנו לא מאפשרים התכתבות באימייל לניהול קריאות השירות. על מנת להשיב לקריאת השירות, לעדכן אותה או לסגור אותה, יש להיכנס למינהלת קריאות השירות של קליקיט עם שם המשתמש והסיסמא שלכם.
קליקיט מתמחים בבניית אתרי ג'ומלה ומעמידים לרשות הקהל הרחב מאגר ידע בנושאי בניית אתרי ג'ומלה וניהול אתרי ג'ומלה קיימים. 

לתשומת לבכם: מאגר ידע זה מבוסס על ניסיון אישי ועל אתרי ג'ומלה אשר עברו קונפיגורציות שונות ולכן, יש לקבל את הדברים האמורים כאן כהמלצה בלבד.

למבקרים באתר - ייעוץ או תמיכה בג'ומלה ייתנו על בסיס 250 ש"ח + מע"מ לשעת עבודה.

קליקיט ™ בניית אתרים 2006-2017