פיתוח עסקי באינטרנט

קליקיט - בניית אתרים לעסקים | אתרים תדמיתיים | אתרים למסחר | אתרים אינטראקטיביים

בניית אתרים לעסקים וארגונים

קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים כגון: בניית אתרי תדמית לבעלי עסקים ונותני שירות, בניית אתרי תדמית לעורכי דין ומקצועות צווארון לבן, אתרי תדמית למפעלים וארגונים ועוד.

בניית אתרי תדמית לעסקים וארגונים

בניית אתרי מסחר מקוון

קליקיט מתמחים בבניית אתרי חנות מקוונת לכל קשת העסקים כגון: אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים, חנויות אונליין למכירת מוצרים דיגיטליים, חנות מקוונת למכירת שירותים שונים, אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים בחו"ל.

בניית אתרי מסחר מקוון - חנויות אונליין

בניית אתרי לימודים מקוונים

קליקיט מתמחים בבניית אתרים ללימודים אונליין כגון: אתרי לימודים לקבלת תעודת הסמכה, אתרי לימודים למקצועות לבגרות, אתר E-Learning למכירת קורסים ושיעורים בתחום שוק ההון, הורות וזוגיות, פסיכומטרי, שפות ועוד.

בניית אתרי לימודין אונליין - קורסים באינטרנט

בניית אתרי מחשוב בענן

בקליקיט מעצבים מוכשרים, מנהלי פרויקטים ומתכנתים מנוסים האמונים על בניית אתר מערכת מחשוב בענן אשר ישרת באופן היעיל והרווחי ביותר את מטרות בית העסק והמוניטין שלו.

בניית אתרי ניהול מערכות מחשוב בענן

אינדקס עסקים קליקיט

בקליקיט פועל אינדקס עסקים מתקדם וחדשני הכולל, בין היתר אפשרויות פרסום מוצרים במבצע, אירועים של בית העסק ועוד. חבילת פרסום חינם ושלוש חבילות פרסום בעלות כמעט חינם!

אינדקס עסקים קליקיט

ג'ומלה - בניית אתרים לעסקים

בקליקיט מעצבים מוכשרים, מנהלי פרויקטים ומתכנתים מנוסים האמונים על בניית אתרי ג'ומלה רספונסיביים מרהיבים, תפעוליים וכאלו אשר ישרתו באופן היעיל והרווחי ביותר את מטרות בית העסק והמוניטין שלו.

בניית אתרי ג'ומלה רספונסיביים
קליקיט - ערוץ יוטיובקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בלינקדיןקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בגוגל פלוסקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בפייסבוק

אתרים תדמיתיים

בניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים
קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים.
קבלו הצעת מחיר

אתרים מסחריים

בניית אתרי מסחר אונליין - חנויות מקוונות למגוון עסקים וארגונים
קליקיט בונים אתרי מסחר אונליין - חנויות מקוונות למגוון עסקים וארגונים.
קבלו הצעת מחיר

אתרים לימודיים

בניית אתרים למכירת קורסים ושיעורים מקוונים
קליקיט מתמחים בבניית אתרים למכירת קורסים ושיעורים מקוונים.
קבלו הצעת מחיר

בניית אתרי Cloud

בניית אתרים לאחסון ושיתוף נתונים במערכות מחשבו בענן
קליקיט מתמחים בבניית אתרים לאחסון ושיתוף נתונים במערכות מחשבו בענן.
קבלו הצעת מחיר

בניית אתרי ג'ומלה

ג'ומלה - בניית אתרי תדמית, אתרי מסחר אונליין, אתרי קורסים מקוונים ואתרי מערכות מחשוב בענן
קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית, אתרי מסחר אונליין, אתרי קורסים מקוונים ואתרי מערכות מחשוב בענן - על בסיס ג'ומלה.
קבלו הצעת מחיר

אתרים רספונסיביים

בניית אתרים רספונסיביים לכל קשת העסקים והארגונים
אתר רספונסיבי מתאים את עצמו אוטומטית לתצוגה בטלפונים חכמים וטאבלטים. קליקיט מתמחים בבניית אתרים רספונסיביים לכל קשת העסקים והארגונים.
קבלו הצעת מחיר
להלן תנאי התמיכה הטכנית והשירות בחברת קליקיט - פיתוח עסקי באינטרנט בכתובת www.Click-IT.co.il עבור לקוחות קליקיט ועבור מבקרים באתר. לשון זכר במסמך זה מתייחסת באופן שווה לגברים ונשים והשימוש בה נעשה מטעמי נוחות בלבד.

לתשומת לבכם: תנאי שירות אלו עשויים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתה של קליקיט, לרבות הרחבת השירות או צמצומו.

לקוח קליקיט (להלן: "לקוח או לקוחות קליקיט") הינו כמתואר באחד או יותר מ-4 הסעיפים להלן:

  1.  מי שקליקיט בנו עבורו אתר או נמצאים בתהליך בניית אתר וכן, מאחסנים את אתר האינטרנט שבנו עבורו על גבי שרתי האינטרנט של קליקיט.
  2.  מי שקליקיט מנהלים עבורו תכנים כלשהם באתר האינטרנט שלו ו/או מבצעים בו פעולות עדכון למיניהן באופן שוטף, או מדי פעם.
  3.  השוכרים את שירותי קליקיט לביצוע פעולות עדכון ו/או ניהול תכנים באתר צד ג'.
  4.  הרשומים בתשלום באינדקס העסקים של קליקיט.

מי שאינם לקוחות קליקיט - פיתוח עסקי באינטרנט (להלן: "מבקרים", או "מבקרים באתר") הינם:

  1.  הרשומים חינם באינדקס העסקים של קליקיט.
  2.  המבקשים לקבל באופן חד פעמי תמיכה טכנית ו/או ייעוץ מקצועי ו/או הכוונה כזו או אחרת ואין הם עולים בקנה אחד עם לקוחות קליקיט.

תנאי שירות ותמיכה ללקוחות קליקיט:

  1.  לקוחות קליקיט חייבים בפתיחת חשבון משתמש באתר.
  2.  לא תינתן תמיכה כלשהי מחוץ למינהלת קריאות השירות של קליקיט, אלא על פי שיקול דעתה הבלעדי של קליקיט.
  3.  פתיחת קריאת שירות תתבצע באמצעות מינהלת קריאות השירות של אתר קליקיט.
  4.  לקוחות יגדירו עדיפות בעת פתיחת קריאת שירות: נמוכה, רגילה, גבוהה, SOS. קליקיט רשאית לשנות את העדיפות שנקבעה על ידי הלקוח וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בעקבות זאת, לרבות האפשרות לערער על החלטת קליקיט.
  5.  מקרי SOS ינוהלו גם כן דרך מינהלת קריאות השירות. קליקיט תבחן כל מקרה כזה לגופו ותשקול אם להעניק לו עדיפות על פי קריאות שירות אחרות בהתאם לשיקולים הבלעדיים שלה.
  6.  עם פתיחת קריאת שירות באתר קליקיט, מתחייב הלקוח ומצהיר כי קרא את תנאי השימוש המפורטים במסמך זה וכי הוא מסכים לכולם ללא סייג.
  7.  את קריאת השירות יש לרשום באופן ברור ולספק כמה שיותר פרטים. לקריאת השירות ניתן לצרף קבצים (כגון צילומי מסך).
  8.  קריאת שירות תיענה על ידי קליקיט במהלך יום עסקים מרגע פתיחת קריאת השירות.
  9.  שעות הפעילות העסקית של קליקיט הינן: בימים א' עד ה' בין השעות 09:00 עד 18:00. בימי חול המועד מתקיימת הפעילות העסקית של קליקיט בין השעות 09:00 עד 14:00.
  10.  קריאת שירות אשר תיפתח למשל ביום חמישי, יכולה לקבל מענה גם ביום ראשון בשבוע שלאחריו. אין לראות במענה לקריאת שירות מחוץ לימי ושעות הפעילות העסקית של קליקיט, דבר, מעבר למחווה של רצון טוב.
  11.  אין לפתוח קריאת שירות חדשה עבור נושא שכבר נמצא בטיפול במסגרת קריאת שירות קיימת.
  12.  אין לשרשר קריאות שירות שונות באותה קריאה: לכל נושא יש לפתוח קריאת שירות חדשה.
  13.  ניתן לפתוח קריאת שירות סגורה (שינוי סטטוס קריאה סגורה לפתוחה) רק במידה והתחדש דבר מה הקשור ספציפית לאותה קריאת שירות.
  14.  עורך הטקסט באזור התוכן של קריאת השירות יכול לשמש להדגשה, הוספת קישור וכדומה. יש להשתמש בעורך הטקסט באופן שתוכן קריאת השירות יהיה נקי ומסודר. אין להוסיף סימני קריאה ו/או סימני שאלה כהדגשה. אין לכתוב טקסט שאינו רלוונטי ו/או להעלות קובץ שאינו רלוונטי לשאלה או לבעיה הקשורה לנושא קריאת השירות.
  15.  קריאת שירות שלא תעלה בקנה אחד עם הרשום בסעיף הקודם - תימחק ולא תיענה.
  16.  קליקיט רשאים למנוע מלקוח לקבל תמיכה ו/או שירות, במידה ועבר על אחד או יותר מתנאי מסמך זה.
  17.  קליקיט תעשה כמיטב יכולה לסייע ללקוח בקבלת מענה ו/או פתרון, אך אינה מתחייבת לפתרון או מענה אשר יספקו את הלקוח.
  18.  קריאת שירות שלא קיבלה מענה מצד לקוח קליקיט, או שלא נסגרה ביוזמנתו, תיסגר אוטומטית לאחר 3 ימים. הודעה תישלח לכתובת הדוא"ל של הלקוח.
  19.  קליקיט תסייע ללקוחותיה במענה לשאלות הנובעות מהשימוש השוטף באתר וניהול תכניו, ללא עלות כספית מצד הלקוח.
  20.  קליקיט תהיה פטורה מכל אחריות לכל נזק, הפסד או הוצאה כלשהם העלולים להיגרם ללקוח, במישורין או בעקיפין כתוצאה מפעולה כלשהי של קליקיט, בהתאם לשירות שהתבקש על ידי הלקוח.
  21.  במקרה של תקלה באתר ו/או תקלה במערכת אחסון האתר (דוא"ל, בסיס נתונים, גיבוי, שחזור) תבחן קליקיט את הבעיה ולפי שיקול דעתה הבלעדי תקבע את מידת המעורבות של הלקוח בגרימת התקלה ו/או יצירת הבעיה. במידה ותקבע קליקיט כי התקלה אינה נובעת ממעורבות כלשהי של הלקוח ו/או מי מטעמו, תפעל קליקיט כמיטב יכולה לפתרון התקלה. במידה ותקבע קליקיט כי התקלה נגרמה עקב פעולה כלשהי מצד הלקוח ו/או מי מטעמו, ייחויב הלקוח בתשלום ע"ס 180 ש"ח + מע"מ לכל שעת עבודה או חלק ממנה - לצורך פתרון התקלה, או צמצום הנזקים שנגרמו בעטייה.
  22.  מעבר לאמור בסעיף הקודם: לקוח קליקיט אינו מחוייב בקבלת תמיכה לאתרו מחברת קליקיט והוא חופשי לקבל ו/או לרכוש שירותי תמיכה טכנית באתרו מכל גורם שימצא לנכון. לקוח קליקיט אשר יקבל תמיכה כלשהי לאתר האינטרנט שלו (אתר שנבנה על ידי קליקיט) מגוף צד ג', מוותר בזאת ללא כל תנאי על קבלת שירותי תמיכה כלקוח קליקיט ולא תהה לא כל טענה או דרישה כלפי קליקיט. יודגש, כי נזק כלשהו שייגרם לאתר הלקוח עקב התערבות צד ג' באתר או בדף הלקוח באינדקס העסקים, יטופל על ידי קליקיט (במידה והלקוח יביע את רצונו בכך) בעלות ע"ס 300 ש"ח + מע"מ לכל שעת עבודה ו/או חלק ממנה.
  23.  לקוח קליקיט יכול לאפשר למי מטעמו לפתוח קריאת שירות בשמו, כל עוד הגוף שמטעמו משתמש בפרטי הכניסה הבלעדיים של הלקוח במינהלת קריאות השירות ולא פותח חשבון משתמש חדש.
  24.  הלקוח פוטר את קליקיט ואחריותה ויהיה אחראי בעצמו לכל נזק שיגרם לו ו/או לאחרים, עקב שימוש באמצעי הזיהוי על ידי מי שאינו מורשה לכך וכן, מתחייב הלקוח לשאת בכל נזק שייגרם לקליקט והנובע ממחדל שלו לשמור את אמצעי הזיהוי בסודיות.
  25.  אובדן או שכחה של שם המשתמש או סיסמת הכניסה (להלן: "אמצעי הזיהוי") למינהלת קריאות השירות תטופל על ידי הלקוח באמצעות שחזור שם המשתמש ו/או הסיסמא שלו. אין לפתוח חשבון משתמש חדש במקרה של אובדן או שכחה של אמצעי הזיהוי.
  26.  קליקיט לא תהיה אחראית לכל שיבוש בנתונים המצויים במינהלת קריאות השירות כתוצאה מתקלות הנובעות מקווי תקשורת, או מתקלות אחרות שאינן בשליטת קליקיט ובתנאי שקליקיט עשתה מאמץ סביר למניעתם.
  27.  קליקיט מודיעה כי למרות שהיא נוקטת בכל אמצעי סביר לאבטחת המערכות וערוצי התקשורת, עדיין קיים סיכון של חדירה למינהלת קריאות השירות, לרבות ביצוע פעולות שונות ללא הסכמת הלקוח ו/או על ידי מי שלא הורשה על ידו.

תנאי תמיכה ושירות למבקרים באתר:

  1.  עלות השירות ו/או התמיכה עבור מי שאינם לקוחות קליקיט לשעת עבודה ו/או חלק ממנה, הינה ע"ס 250 ש"ח + מע"מ.
  2.  קריאת שירות של מבקרים באתר תקבל סדר עדיפות נמוך יותר מאשר קריאות שירות של לקוחות קליקיט.
  3.  על מבקרים באתר חלים כל כללי ההתנהגות והתנאים המפורטים עבור לקוחות קליקיט.

קליקיט ™ בניית אתרים 2006-2017