פיתוח עסקי באינטרנט

קליקיט - בניית אתרים לעסקים | אתרים תדמיתיים | אתרים למסחר | אתרים אינטראקטיביים

בניית אתרים לעסקים וארגונים

קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים כגון: בניית אתרי תדמית לבעלי עסקים ונותני שירות, בניית אתרי תדמית לעורכי דין ומקצועות צווארון לבן, אתרי תדמית למפעלים וארגונים ועוד.

בניית אתרי תדמית לעסקים וארגונים

בניית אתרי מסחר מקוון

קליקיט מתמחים בבניית אתרי חנות מקוונת לכל קשת העסקים כגון: אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים, חנויות אונליין למכירת מוצרים דיגיטליים, חנות מקוונת למכירת שירותים שונים, אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים בחו"ל.

בניית אתרי מסחר מקוון - חנויות אונליין

בניית אתרי לימודים מקוונים

קליקיט מתמחים בבניית אתרים ללימודים אונליין כגון: אתרי לימודים לקבלת תעודת הסמכה, אתרי לימודים למקצועות לבגרות, אתר E-Learning למכירת קורסים ושיעורים בתחום שוק ההון, הורות וזוגיות, פסיכומטרי, שפות ועוד.

בניית אתרי לימודין אונליין - קורסים באינטרנט

בניית אתרי מחשוב בענן

בקליקיט מעצבים מוכשרים, מנהלי פרויקטים ומתכנתים מנוסים האמונים על בניית אתר מערכת מחשוב בענן אשר ישרת באופן היעיל והרווחי ביותר את מטרות בית העסק והמוניטין שלו.

בניית אתרי ניהול מערכות מחשוב בענן

אינדקס עסקים קליקיט

בקליקיט פועל אינדקס עסקים מתקדם וחדשני הכולל, בין היתר אפשרויות פרסום מוצרים במבצע, אירועים של בית העסק ועוד. חבילת פרסום חינם ושלוש חבילות פרסום בעלות כמעט חינם!

אינדקס עסקים קליקיט

ג'ומלה - בניית אתרים לעסקים

בקליקיט מעצבים מוכשרים, מנהלי פרויקטים ומתכנתים מנוסים האמונים על בניית אתרי ג'ומלה רספונסיביים מרהיבים, תפעוליים וכאלו אשר ישרתו באופן היעיל והרווחי ביותר את מטרות בית העסק והמוניטין שלו.

בניית אתרי ג'ומלה רספונסיביים
קליקיט - ערוץ יוטיובקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בלינקדיןקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בגוגל פלוסקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בפייסבוק

אתרים תדמיתיים

בניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים
קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים.
קבלו הצעת מחיר

אתרים מסחריים

בניית אתרי מסחר אונליין - חנויות מקוונות למגוון עסקים וארגונים
קליקיט בונים אתרי מסחר אונליין - חנויות מקוונות למגוון עסקים וארגונים.
קבלו הצעת מחיר

אתרים לימודיים

בניית אתרים למכירת קורסים ושיעורים מקוונים
קליקיט מתמחים בבניית אתרים למכירת קורסים ושיעורים מקוונים.
קבלו הצעת מחיר

בניית אתרי Cloud

בניית אתרים לאחסון ושיתוף נתונים במערכות מחשבו בענן
קליקיט מתמחים בבניית אתרים לאחסון ושיתוף נתונים במערכות מחשבו בענן.
קבלו הצעת מחיר

בניית אתרי ג'ומלה

ג'ומלה - בניית אתרי תדמית, אתרי מסחר אונליין, אתרי קורסים מקוונים ואתרי מערכות מחשוב בענן
קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית, אתרי מסחר אונליין, אתרי קורסים מקוונים ואתרי מערכות מחשוב בענן - על בסיס ג'ומלה.
קבלו הצעת מחיר

אתרים רספונסיביים

בניית אתרים רספונסיביים לכל קשת העסקים והארגונים
אתר רספונסיבי מתאים את עצמו אוטומטית לתצוגה בטלפונים חכמים וטאבלטים. קליקיט מתמחים בבניית אתרים רספונסיביים לכל קשת העסקים והארגונים.
קבלו הצעת מחיר
מילות מפתח הן מילה או צירופי מילים אותן מספק המשתמש למנועי החיפוש בחיפושו אחר מידע כלשהוא. כל מנוע חיפוש אוגר ומחזיק נתונים לגבי אתרים שהתווספו אליו ובהתאם לנתונים אלו, מדרג את האתר ואת דפיו ביחס למילות מפתח שונות. ככל שדירוג הדף גבוה יותר, הוא יופיע במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש עבור מילת המפתח. את האופטימיזציה לדף באתר יש לעשות למספר מצומצם של מילים, עדיף לא יותר מאשר שלוש מילים או שלושה ביטויים. במידה ומנסים לקדם יותר מדי מילים או ביטויים, אנו עלולים לגרום לתופעה הפוכה. נטייה זו נפוצה במיוחד בדף הבית של האתר, כאשר מנסים לבצע לו אופטימיזציה עבור כל מילות המפתח הקיימות.

עושים זאת על פי מילות המפתח שנבחרו. מילות המפתח תשולבנה בטקסט שבאתר, בכותרות, בלינקים הנכנסים לאתר ועוד. לכן החשיבות של חקר מילות המפתח היא משמעותית ביותר. על מנת להגיע לאופטימיזציה מלאה הכינו רשימת של המקומות בהם כדאי למקם את מילות המפתח, יש לוודא כי מילות המפתח מופיעות לפחות פעם אחת בכל אחד מהאלמנטים שמוזכרים ברשימה. עם זאת, יש להימנע מהכנסת יתר של מילות מפתח לקוד, מאחר ופעולה זו עלולה להיחשב כפסולה בעיני מנועי החיפוש ולגרור עונשים. מילות המפתח צריכות להיות כאלו שגולשים משתמשים בהן בתדירות גבוהה. אין טעם להשתמש במילות מפתח שאף אחד לא משתמש בהן, למשל: אתר העוסק בטלפוניה אשר יגדיר את המילה "שח-רחוק" כמילת מפתח...

הגדרת כותרת לכל עמוד – Title

לכל עמוד כותרת ייחודית משלו. לאתרים רבים, (לרוב מכיוון שהם מיוצרים באופן אוטומאטי) יש כותרת אחידה לכל הדפים באתר. לרוב הכותרת היא השורה שמופיעה בתוצאות חיפוש. מכיוון שאנחנו רוצים למשוך את עינו של הגולש שייבחר ללחוץ דווקא על הקישור של האתר שלנו, נרצה כותרת אטרקטיבית שתתאים לנושא הדף. כותרת הדף הינה המקום החשוב ביותר! במידה ואין לכם זמן לאופטימיזציה ואתם צריכים להשקיע "רק" בנושא אחד, זה המקום להשקיע בו !!!

שימוש בתגים כדי לעזור למנועי החיפוש להבין מהו נושא הדף

השתמשו בכותרת <h1> אחת, שהיא הכותרת הראשית והמייצגת של הדף. נשתמש בכותרות משנה <h2> כדי להציג נושאי משנה. (אין הכוונה לגרום לאתר להראות בסיסי. על ידי שימוש בתגים אלו במקום בעיצוב טקסט בצורה מתקדמת, מומלץ לעצב את הכותרות על ידי שימוש ב-CSS). מילות מפתח בדף נסמן בהדגשה או קו תחתון (התגים <b> ו-<u>). מנועי החיפוש מתייחסים גם למילים אלו בקביעת חשיבות הדף. כותרת רלוונטית לנושא שאותו חיפש הגולש במנוע החיפוש תמקם את האתר שלנו גבוה יותר.

הימנעות משימוש בטכנולוגיות מתוחכמות

מרבית האתרים נכנסים אל מנועי החיפוש על ידי רובוטים שסורקים את הרשת עבור קישורים. רובוטים אלו פשוטים יחסית. רובם מסוגלים לקרוא טקסט, וכן לקפוץ בין דפים לפי תגיות <a href> שבאתר. פעולתם: שיטוט בין דפי האתר ושמירת התוכן המילולי שבו בתוך בסיס הנתונים שלהם. כאשר הם נתקלים בטכנולוגיות כגון FLASH, JScripts, Ajax וכדומה, הם מתעלמים מן הקובץ וממשיכים הלאה. לפיכך, אם למשל האתר שלנו מבוסס FLASH, או שתגיות הקישור בו הן תגיות javascript, יש סבירות גבוהה שמלבד אל עמוד הראשי של האתר, כמעט לא יכנסו רובוטים אל הדפים השונים באתר. התוצאה: פחות שאילתות במנועי חיפוש יקשרו אל דפי האתר השונים. דף שמנועי חיפוש מאנדקסים בצורה טובה הוא דף שבו טקסט רב ומבנהו פשוט.

עדכון קבוע של האתר

מנועי חיפוש אוהבים דפים שמשתנים. הם רואים בכך סימן שהאתר מתעדכן ולכן הוא רלוונטי יותר. כמו כן, כאשר מנועי חיפוש באים לסרוק מחדש אתר ישן, הם ראשית בודקים את הדף הראשי של האתר. אם דף זה לא השתנה, לרוב הם לא ימשיכו אל הדפים הפנימיים שלו. המצב האידיאלי לאתר הינו מעט תוכן חדש שנוסף כל יום. אתרים שמתעדכנים יופיעו גבוה יותר בתוצאות של גוגל. סביר להניח שגוגל מניח שבגלל שהם עודכנו הם יותר רלוונטיים מאתרים שהתעדכנו בתקופה מוקדמת יותר.

הגבלת עומק האתר

בכמה לחיצות עכבר יכול המשתמש להגיע מן הדף הראשי ועד לדף המרוחק ביותר באתר. ככל שמספר הקליקים הנדרש קטן יותר, הדף חשוב יותר בעיני מנועי החיפוש. במידה והאתר בעל מספר דרגות עומק רב, נהוג להוסיף דף שיהיה " מפת אתר" על מנת שגם דפים פנימיים יהיו נגישים בעזרת מספר מועט של לחיצות, וכך גם הם יקבלו חשיבות על ידי מנועי החיפוש.

קישורים פנימיים / חיצוניים

קישורים בתוך האתר אל עצמו, גם הם מהווים הצבעת אמון באותו דף. אם הרבה קישורים בתוך האתר מקשרים אל דף מסוים, מנועי החיפוש מבינים שדף זה חשוב ומרכזי באתר. קישורים יוצאים לאתרים סמכותיים בתחום, קישורים נכנסים עם מילות מפתח בטקסט הקישור (anchor).

שימוש בתגי meta

למרות שמנוע החיפוש Google מתעלם לחלוטין מתגיות meta, מנועי חיפוש אחרים אינם מתעלמים מתגיות אלו ולכן נמקם תגיות meta המתארות את האתר בדפים השונים שבו. תגי meta שחשוב להוסיף הינם description, keywords. נתאר בהם את מילות המפתח ואת האתר שלנו, ונציג את הנושאים הרלוונטיים המרכזיים שבו. גם עבור תגיות אלו, מומלץ שתהיינה שונות לכל דף ותתאמנה לתוכן הספציפי שלו. יש דגש בבחירת מילות הקישור הרלוונטיות ביותר לאתר בלבד: לא יותר מ-10 מילים. במקרה והאתר בעברית, מומלץ שחלק ממילות המפתח יהיו בעברית וחלק באנגלית.

הוספת תוכן לאתר ועדכון תכנים קיימים

בשורה התחתונה, הדרך הכי נאיבית לכאורה היא הדרך המנצחת: גולשים יגיעו ויחזרו לאתר, אם יהיה בו את המידע שהם מחפשים. לכן על ידי הוספת תכנים רלוונטיים רבים לאתר נגדיל את כמות המבקרים בו. הוספת תכנים לאתר עוזרת בשני מישורים: האח, גולשים ירצו לחזור לאתר שלנו גם אם הם לא ימצאו אותו שוב בגוגל, וכך נרוויח מבקרים קבועים. בנוסף,אתר עם תוכן רב יותר מכיל מילות מפתח רבות יותר, ולכן סביר שנקבל כניסות רבות יותר מגוגל עבור מילים אלו.

כתיבת האתר בקוד תיקני

אנשים רבים טוענים כי כתיבת האתר לפי סטנדרטים גורמת לו לעלות גבוה בתוצאות החיפוש. טענה זו נכונה לדעתי, עקב העובדה בשטח שרוב האתרים המופיעים גבוה במנועי החיפוש הם בעלי קוד תיקני. עם זאת, הסיבה לדעתי היא לא שגוגל " מחשיב" קוד תיקני ולכן מעלה את האתרים גבוה יותר. אתרים בעלי קוד תיקני הם אתרים שמטבעם ניתנים להבנה טובה יותר על ידי מנועי החיפוש. כאשר מנוע החיפוש מבין טוב יותר מה הם החלקים המרכזיים של האתר, הוא יכול לדרג אותו בצורה טובה יותר.

פיתוח עסקי באינטרנט - מאמרים נוספים

אופטימיזציה למנועי חיפוש
שני, 22 ספטמבר 2014
אופטימיזציה למנועי חיפוש: מילות מפתח הן מילה או צירופי מילים אותן מספק המשתמש למנועי החיפוש בחיפושו אחר מידע כלשהוא. כל מנוע חיפוש אוגר ומחזיק נתונים לגבי אתרים שהתווספו אליו ובהתאם לנתונים... קרא עוד...
אחסון אתרים: ריסלר לעומת שיתופי
שני, 22 ספטמבר 2014
אחסון אתרים: ריסלר לעומת שיתופי: כאשר הנכם רוכשים תכנית ריסלר, למעשה אתם "עולים בדרגה" ממצב של מחזיקי אתרים בהוסטינג שיתופי, לסטטוס של מנהלי אחסון אתרים - מנהלי הוסטינג עצמאי. לפיכך, נתייחס... קרא עוד...
ביטקוין - המטבע הדיגיטלי
רביעי, 04 מרס 2015
ביטקוין - המטבע הדיגיטלי: אחרי שעברנו את "משבר" הקנייה המקוונת ובשנים האחרונות נוח לנו יותר ויותר לבצע קניות ותשלומים ברשת האינטרנט, הגיע הזמן שנתוודע לסוג תשלום נוסף - הוא התשלום במטבע... קרא עוד...
הוסטינג - אחסון אתרים
שני, 22 ספטמבר 2014
הוסטינג - אחסון אתרים: אחסון אתרי אינטרנט - הוסטינג - Hosting, הינו שירות המאפשר ליחידים וארגונים לאחסן מידע, תמונות, וידאו וכל סוג תוכן אחר, שלאחר מכן תהיה אליו גישה דרך האינטרנט. שירות זה מאפשר... קרא עוד...
הוספת עסק לאינדקס עסקים - אינדקס אתרים
שישי, 06 מרס 2015
יתרונות הוספת עסק לאינדקס עסקים - אינדקס אתרים: רשת האינטרנט מציעה מבחר עצום של אינדקסים ופורטלים בהם ניתן לפרסם עסקים ואתרי אינטרנט בתחומים שונים. חלק מהאינדקסים ייעודיים לתחום פעילות... קרא עוד...
יזמות עסקית באינטרנט
שלישי, 23 ספטמבר 2014
יזמות עסקית באינטרנט: האם האינטרנט יכול בעצם להוות תחליף כמעט לכל תחום בחיים ובתוך כך לשמש גם תחליף בענפי המשק השונים? האינטרנט הינו ה-כלי ה-עסקי ה-שיווקי ה-הכרחי לכל עסק. אם לאחר התמוטטות בועת... קרא עוד...
יתרונות ניהול בלוג באתר אינטרנט עסקי
ראשון, 19 אפריל 2015
יתרונות ניהול בלוג באתר אינטרנט עסקי: נניח שאתם בעלי עסק ונניח שאתם משקיעים בקידום אתר האינטרנט שלכם בגוגל, מה שנקרא SEO ונניח שלא זכיתם עד כה בתוספת של אף לא לקוח אחד כתוצאה מקידום האתר, אך האתר... קרא עוד...
כתיבת תוכן תדמיתי, שיווקי או מסחרי
שני, 22 ספטמבר 2014
כתיבת תוכן תדמיתי, שיווקי או מסחרי: כתיבה יפה וקולחת היא תמיד נעימה לקריאה, אפילו כאשר מדובר בכתיבה טכנית... ללא ספק, על כתיבת תוכן לאתר אינטרנט להשתמש ביצירתיות ובאופן הרהוט ביותר, על מנת לאפשר... קרא עוד...
מדריך הטרמפיסט לרשת האינטרנט האפלה
שני, 02 מרס 2015
מדריך הטרמפיסט לרשת האינטרנט האפלה: במשך זמן רב הייתי מודע לעובדה שקיימת רשת אינטרנט הפועלת באופן מוסתר מתחת לפני האינטרנט שכולנו מכירים. רשת מוסתרת מהתצוגה של משתמשי האינטרנט הקונבנציונלי.... קרא עוד...
מחשוב ענן - גיבוי כל סוג מידע ממוחשב
שני, 22 ספטמבר 2014
מחשוב ענן - גיבוי כל סוג מידע ממוחשב: לא קיימים אדם או עסק השומרים נתונים על גבי מחשב אשר רוצים להתעורר לבוקר בלהות ולגלות שהדיסק במחשב התקלקל וכל המידע שעליו אבד לעולמים. איש אינו רוצה לגלות... קרא עוד...
מיקור חוץ (Outsourcing) פיתוח אתרים בחו"ל
ראשון, 22 מרס 2015
מיקור חוץ (Outsourcing) פיתוח אתרים בחו"ל: מהי עלות בניית אתר? מה נכלל בבניית אתר? מהי ההכשרה של מי שבונים אתרים? ומדוע בניית אתרים כל כך יקרה?... שאלות אלו ורבות נוספות עולות כאשר ניגשים לפרויקט בניית... קרא עוד...
ניתוח פעילות אתר
שני, 22 ספטמבר 2014
ניתוח פעילות אתר: ניתוח פעולות הגולשים באתר מספקת מידע חיוני על השורה התחתונה של פעילות האתר, דורשת חישוב ערך לקוח ממוצע, ממוקדת ביחס ההמרה המצוי והרצוי, חשובה עבור עסק עם עסקאות גדולות ומעט... קרא עוד...
פיתוח עסקי באינטרנט כמנוע צמיחה
ראשון, 14 ספטמבר 2014
פיתוח עסקי באינטרנט כמנוע צמיחה: עם ההגדרות המקובלות לפיתוח עסקי ניתן לציין כי זהו תהליך שיטתי ומתמשך שמטרתו גידול, פיתוח והשבחת התוצאות העסקיות של עסק, חברה או תאגיד עסקי. פיתוח עסקי מתבטא... קרא עוד...
פיתוח עסקי באמצעות דיוור ניוזלטר לחברים רשומים באתר
רביעי, 13 מאי 2015
פיתוח עסקי באמצעות דיוור ניוזלטר לחברים רשומים באתר: אנחנו שונאים ספאם, מתעבים ספאם ונלחמים נגד ספאם ויש לנו את כל הסיבות לעשות כן: לא ביקשנו לקבל אימיילים עם הצעות לקנות דברים שאנחנו לא... קרא עוד...
קישורים הדדיים וקישורים ממומנים
שני, 22 ספטמבר 2014
קישורים הדדיים וקישורים ממומנים: קישורים נכנסים / קישורים הדדיים: החלפת קישורים בין עמודים / אתרים באינטרנט הנה עניין שבשיגרה. אתר העוסק בקידום אתרים מקשר אל חברת בניית אתרים ולהיפך. שני... קרא עוד...
רכישת שם דומיין
שני, 22 ספטמבר 2014
רכישת שם דומיין: רישום שמות תחום נעשה על ידי ארגון האינטרנט העולמי ICANN וגופים המורשים לכך מטעמו, בישראל הגוף היחיד הרשאי והמוסמך לרשום שמות תחום הוא איגוד האינטרנט הישראלי (ISOC), מקצה שמות תחת... קרא עוד...
שיווק בינלאומי באינטרנט
שלישי, 23 ספטמבר 2014
שיווק בינלאומי באינטרנט: שיווק באינטרנט הינו אחד הכלים המתקדמים והחשובים ביותר בעולם העסקים המודרני ליצירת מקורות הכנסה למכירת מוצרים ושירותים והן להגדלת מקורות ההכנסה הקיימים של כל עסק.... קרא עוד...
שימוש ברשתות חברתיות
שני, 22 ספטמבר 2014
שימוש ברשתות חברתיות: את רעיון הרשת החברתית משייכים לפסיכולוג משנות ה-60 בשם סטנלי מילגרם מאוניברסיטת הארוורד. מילגרם הגה והוכיח את "תיאוריית חמש הקפיצות", הגורסת שניתן לחבר בין אדם אחד לאחר,... קרא עוד...
שרתים וירטואלים - VPS
שלישי, 23 ספטמבר 2014
שרתים וירטואלים - VPS: שימוש בשרת וירטואלי (VPS) מאפשר לכם ליהנות מעלויות מופחתות עבור מערך האחסון שלכם, היות ואינכם משלמים על ניהול השרת לבדכם אלא כחלק מחבילת השכרת השרת ובשיתוף עם לקוחות נוספים... קרא עוד...

קליקיט ™ בניית אתרים 2006-2017