פיתוח עסקי באינטרנט

קליקיט - בניית אתרים לעסקים | אתרים תדמיתיים | אתרים למסחר | אתרים אינטראקטיביים

בניית אתרים לעסקים וארגונים

קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים כגון: בניית אתרי תדמית לבעלי עסקים ונותני שירות, בניית אתרי תדמית לעורכי דין ומקצועות צווארון לבן, אתרי תדמית למפעלים וארגונים ועוד.

בניית אתרי תדמית לעסקים וארגונים

בניית אתרי מסחר מקוון

קליקיט מתמחים בבניית אתרי חנות מקוונת לכל קשת העסקים כגון: אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים, חנויות אונליין למכירת מוצרים דיגיטליים, חנות מקוונת למכירת שירותים שונים, אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים בחו"ל.

בניית אתרי מסחר מקוון - חנויות אונליין

בניית אתרי לימודים מקוונים

קליקיט מתמחים בבניית אתרים ללימודים אונליין כגון: אתרי לימודים לקבלת תעודת הסמכה, אתרי לימודים למקצועות לבגרות, אתר E-Learning למכירת קורסים ושיעורים בתחום שוק ההון, הורות וזוגיות, פסיכומטרי, שפות ועוד.

בניית אתרי לימודין אונליין - קורסים באינטרנט

בניית אתרי מחשוב בענן

בקליקיט מעצבים מוכשרים, מנהלי פרויקטים ומתכנתים מנוסים האמונים על בניית אתר מערכת מחשוב בענן אשר ישרת באופן היעיל והרווחי ביותר את מטרות בית העסק והמוניטין שלו.

בניית אתרי ניהול מערכות מחשוב בענן

אינדקס עסקים קליקיט

בקליקיט פועל אינדקס עסקים מתקדם וחדשני הכולל, בין היתר אפשרויות פרסום מוצרים במבצע, אירועים של בית העסק ועוד. חבילת פרסום חינם ושלוש חבילות פרסום בעלות כמעט חינם!

אינדקס עסקים קליקיט

ג'ומלה - בניית אתרים לעסקים

בקליקיט מעצבים מוכשרים, מנהלי פרויקטים ומתכנתים מנוסים האמונים על בניית אתרי ג'ומלה רספונסיביים מרהיבים, תפעוליים וכאלו אשר ישרתו באופן היעיל והרווחי ביותר את מטרות בית העסק והמוניטין שלו.

בניית אתרי ג'ומלה רספונסיביים
קליקיט - ערוץ יוטיובקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בלינקדיןקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בגוגל פלוסקליקיט פיתוח עסקי באינטרנט בפייסבוק

אתרים תדמיתיים

בניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים
קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית לכל קשת העסקים והארגונים.
קבלו הצעת מחיר

אתרים מסחריים

בניית אתרי מסחר אונליין - חנויות מקוונות למגוון עסקים וארגונים
קליקיט בונים אתרי מסחר אונליין - חנויות מקוונות למגוון עסקים וארגונים.
קבלו הצעת מחיר

אתרים לימודיים

בניית אתרים למכירת קורסים ושיעורים מקוונים
קליקיט מתמחים בבניית אתרים למכירת קורסים ושיעורים מקוונים.
קבלו הצעת מחיר

בניית אתרי Cloud

בניית אתרים לאחסון ושיתוף נתונים במערכות מחשבו בענן
קליקיט מתמחים בבניית אתרים לאחסון ושיתוף נתונים במערכות מחשבו בענן.
קבלו הצעת מחיר

בניית אתרי ג'ומלה

ג'ומלה - בניית אתרי תדמית, אתרי מסחר אונליין, אתרי קורסים מקוונים ואתרי מערכות מחשוב בענן
קליקיט מתמחים בבניית אתרי תדמית, אתרי מסחר אונליין, אתרי קורסים מקוונים ואתרי מערכות מחשוב בענן - על בסיס ג'ומלה.
קבלו הצעת מחיר

אתרים רספונסיביים

בניית אתרים רספונסיביים לכל קשת העסקים והארגונים
אתר רספונסיבי מתאים את עצמו אוטומטית לתצוגה בטלפונים חכמים וטאבלטים. קליקיט מתמחים בבניית אתרים רספונסיביים לכל קשת העסקים והארגונים.
קבלו הצעת מחיר
בניית דף נחיתה יעיל עבור קמפיין פרסוםאחד המדדים העיקריים לבחינת ההצלחה של אתר אינטרנט ואולי אחד החשובים ביותר, הוא ביכולת של האתר להמיר את תנועת הגולשים בו לפעולה שתוצאתה רווח מדיד עבור בית העסק העומד מאחורי האתר. אין ספק כי מוצר או שירות טוב, מוניטין חיובי ונראות - הם אבני היסוד להמרה מוצלחת של האתר לכדי רווח, אך מאחורי נדבחים אלו עומדים מספר כללי נראות אשר עשויים לסייע לבעלי האתר להביא את הגולשים בו למסקנה כי אכן הגיעו למקום הנכון וכי ייטב להם אם ידבקו בו. כללי הנראות הללו חלים על מה שנתייחס אליו במאמר זה כ"דף נחיתה", כלומר דף ספציפי באתר האינטרנט של בית העסק אשר אליו מכוונת תנועה ממוקדת של קמפיין פרסום נקודתי למוצר או שירות. דף הנחיתה, כשמו כן הוא - דף בו "נוחת" הגולש לאחר טיסה מעייפת בין אתרי אינטרנט, דף שלאחר שנחת בו מרגיש הגולש כי הגיע הביתה.

בניית אתר אינטרנט כלל ובניית דף נחיתה יעיל בפרט, נועדו ליצור תעבורה נכנסת איכותית. הבה נפרק את מרכיבי הטענה לגורמים: בניית אתר אינטרנט - תכנון ואפיון מערך דפים אינטרנטי תוך שימוש בגראפיקה וטקסטים במטרה להציג לגולשים ברשת אתר המתאר בצורה הטובה ביותר את יתרונות בית העסק מחד כאשר הישענות על מידע זה מאידך, תביא את הגולשים באתר לביצוע פעולות אשר תקדמנה את המטרות העסקיות של בית העסק. תעבורה נכנסת - כל פעולה של גולשים באתר החל מהכניסה לדף הראשון בו, הינה תעבורה נכנסת. ניתן כמובן להגדיל את האינטראקציה עם הגולשים באתר באמצעים שונים על מנת להגדיל את התעבורה בו ובכך להגדיל את הסיכויי של האתר לקבל דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש, אך חשוב לא פחות להשאיר את הגולשים באתר ולא להביא אותם ליצירת תעבורה יוצאת (הגדלת שיעור העזיבה). תעבורה איכותית - התעבורה הנכנסת לאתר משולה לאיור המוצג בצידו השמאלי של דף זה: מגנט לגולשים. זוהי למעשה אבן הבוחן להמרת האתר או דף הנחיתה: האם הצלחנו למגנט את הגולשים לרעיון שלנו? האם עלה בידנו ליצור קשר קשר גומלין מדיד עם הגולשים שנחתו בדף שלנו?

רוב הגולשים ברשת האינטרנט ניחנו ביכולת לפסוק תוך פרק זמן של שניות ספורות בשאלה: "מעניין אותי / לא מעניין אותי?". משמעות גזר הדין של פסיקה זו הינה קריטית לבעלי האתר היות ועניין מצד הגולש עשוי ליצור אינטראקציה מתמשכת, אך חוסר עניין יביא להמרה שלילית של דף הנחיתה, כלומר עזיבתו לטובת אינטראקציה עם דף נחיתה של אתר מתחרה. יש לציין כי קיימת חשיבות מכרעת למימד המהירות, כלומר גם במידה ויפסוק הגולש כי דף הנחיתה רלוונטי עבורו, חשוב כי לא יתמהמה וימיר את העניין שלו בפעולה מדידה מהר ככל האפשר. נקודה זו יוצרת בידול מהותי בין דף הנחיתה של קמפיין הפרסום לבין דף הבית של האתר. אלו שני דברים שונים לחלוטין ואין לטעות ולחשוב כי "הנחתת" הגולש בדף הבית תיצור בהכרח המרה חיובית, להיפך - עודף מידע שאינו ממוקד עלול להביא להמרה שלילית!

דף נחיתה יעיל - מבנה הדף

על קמפיין פרסום ממוקד למוצר או שירות להביא את הגולש לדף נחיתה ייעודי אשר איננו דף הבית של האתר. דף הנחיתה אינו חייב להיות בנוי כשאר דפי האתר ולמעשה, מומלץ כי מבנה דף הנחיתה ועיצובו יהיה שונה ומובחן משאר דפי האתר. על אף שלא קיימת נוסחה קבועה ומומלצת לבניית דף נחיתה יעיל עבור קמפיין פרסום ממוקד, נביט במבנה הסכימטי של דף הנחיתה להלן שהינו נקי ומינימליסטי:

סכימת דף נחיתה יעיל
המרת דף הנחיתה לפעולה יכולה להתבטא באמצעים שונים: טופס איסוף פרטים ויצירת קשר עם בעלי האתר, הוספת מוצר לסל קניות, הרשמה לקבלת דיוור מהאתר, הורדת קובץ חינם מהאתר, קישור לדף נוסף באתר לפרטים נוספים. פעולות מעין אלו קוראות לאינטראקציה עם הגולש בדף הנחיתה ומעלות באופן ניכר את סיכויי ההמרה של דף הנחיתה לכדי יצירת רווח מדיד עבור בעלי האתר ומפעילי קמפיין הפרסום הממוקד.

על כותרת דף הנחיתה ללכוד ולמגנט את העניין של הגולש תוך לא יותר מאשר 3 שניות! למעשה, אין טעם בכל תוכן בדף הנחיתה אם הכותרת שלו אינה לוכדת או מגנטת את הגולש. כותרת דף הנחיתה חייבת להיות תואמת בדיוק מוחלט למה שהובטח לגולש בטרם נכנס לדף הנחיתה, כלומר הקישור עליו הקיש הגולש בקמפיין הפרסום החיצוני באתר חייב לבוא לידי ביטוי מדויק בכותרת דף הנחיתה היות וזהו הדבר הראשון שהגולש יראה. כך למשל: אם הקישור לדף הנחיתה בקמפיין הפרסום אומר: "50% הנחה על קניית מוצר X", על כותרת דף הנחיתה להציג (גראפית או טקסטואלית): "קבלו עכשיו 50% הנחה על קניית מוצר X". חוסר התאמה בין הקישור בקמפיין הפרסום לכותרת דף הנחיתה שלו עלול להבריח את הגולשים וליצור המרה שלילית לטובת קמפיין מתחרה.

כותרת המשנה והתוכן של דף הנחיתה חייבים להיות קצרים וממוקדי מטרה. מומלץ להציב מספר מילות תוכן (דגש על מספר) וסרטון וידאו אשר מתאר את השירות או המוצר שדף הנחיתה נועד לקדם. זכרו כי על דף הנחיתה להביא להמרה לפעולה וכל טקסט מיותר עלול לגרום להמרה שלילית. במקרה של תוכן טקסטואלי, מומלץ להציג אותו בנקודות - רשימת משפטי מפתח, כך שהגולש בדף הנחיתה יוכל "לסרוק" במבט את הטקסט. חשוב לציין כי על התוכן לעסוק בגולש או הלקוח עצמו ובטובה שתצמח לו מנקטית ההנעה לפעולה המוצגת לפניו.

רוב הגולשים שיגיעו לדף הנחיתה לא שמעו מעולם על בית העסק, על המוצרים שלו, או על השירות שלו. על חלק המוניטין של דף הנחיתה להציג עבור הגולשים מידע אשר יסייע להגדלת הבטחון של הגולש כי הגיע למקום הנכון וכי באפשרותו לסמוך על המידע המוצג בפניו. ניתן לעשות זאת באמצעות הצגת עדויות של גולשים אחרים אשר רכשו את המוצר או השירות, תעודות ואסמכתאות של בית העסק, כתבות עיתונות וכדומה. אפשרות נוספת היא הבטחה להחזר כספי מלא במקרה של חוסר שביעות רצון. מכל מקום, על חלק המוניטין של דף הנחיתה להוות מקור אמין להתרשמות הגולשים ולהוביל אותם לביצוע פעולה אשר תתבטא כהמרה חיובית מדידה.

מדידת אחוזי ההמרה של דף הנחיתה וביצוע התאמות

עוד בטרם העלאת דף נחיתה עבור קמפיין פרסום ממוקד, שאלו את עצמכם מיהו קהל היעד שלכם, מול מי אתם מתחרים ובעיקר - מהן המטרות המדידות של דף הנחיתה. שאלות אלו תהוונה בסיס לבניית דף הנחיתה ובד בבד גם מדדים לבדיקת היעילות שלו לאחר תקופות זמן.

על דף הנחיתה לעבור הערכה קבועה באשר לאחוזי ההמרה. העקרון פשוט: כמה פעמים נכנסו במשך יום / שבוע / חודש לדף הנחיתה, ביחס למספר הפעמים שבוצעה פעולת ההמרה (רכישה, שליחת טופס וכו'). במידה ואחוזי ההמרה גבוהים, אין סיבה נראית לעין לשנות את מבנה דף הנחיתה או את התוכן המוצע בו, אולם אחוזי המרה נמוכים של דף הנחיתה מצביעים על אחת משתי בעיות: המוצר או השירות אינם אטרקטיביים דיים, או שדף הנחיתה מכיל תכנים אשר מורידים את היעילות שלו להביא להמרה. מומלץ לבחון באמצעות גוגל אנליטיקס את משכי השהייה של הגולשים בדף ואת אחוזי היציאה מדף הנחיתה, כלומר כמה גולשים נכנסו לדף ועזבו אותו מבלי לבצע בו כל פעולה. ניתוחים פשוטים אלו עשויים ללמד אודות הצורך לבצע התאמות ושינויים בדף הנחיתה על מנת להעלות את אחוזי ההמרה שלו.

מאמרים נוספים בתחום בניית אתרים

בניית אתרים - הנגשת אתרי אינטרנט לבעלי מוגבלויות
שני, 09 מרס 2015
בניית אתרים - הנגשת אתרי אינטרנט לבעלי מוגבלויות: בשנת 1998 נחקק החוק לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ומאז הוא משמש כבסיס החוק לזכויות אנשים בעלי מוגבלות, ממנו נובעות תקנות שונות. אחת מתקנות... קרא עוד...
SEF - שמות דומיין קצרים בעברית לאתרים ישראליים
שלישי, 23 ספטמבר 2014
SEF - שמות דומיין קצרים בעברית לאתרים ישראליים: במאמר זה נעסוק בכתובות URL קצרות - בעברית. בכתובות URL הכוונה הינה לשמות דומיין - שמות מתחם, נושא הקשור לתחום קידום אתרים מההיבט של כתובות דפים... קרא עוד...
בניית אתר - עבודה מול לקוחות, קשיים ופתרונות
ראשון, 16 נובמבר 2014
בניית אתר - עבודה מול לקוחות, קשיים ופתרונות: בניית אתר כלשהו, בין אם מדובר בבניית אתר תדמית, בניית אתר מסחר, בניית אתר אינדקס, בניית אתר נדלן, אתר מגזין, או אתר לימודים אונליין - כוללת צמד הנעים... קרא עוד...
בניית אתרים - יתרונות הצגת סרטוני וידאו בדפי האתר
שלישי, 12 מאי 2015
בניית אתרים - יתרונות הצגת סרטוני וידאו בדפי האתר: המידע המועבר באמצעות אתר אינטרנט הוא מגוון וכולל טקסטים, תמונות, גראפיקה ווידאו. שימו לב: אתר אינטרנט אשר אינו משתמש בסרטוני וידאו כחלק... קרא עוד...
בניית אתרים - כתיבת תנאי שימוש תקפים באתר
שלישי, 14 אפריל 2015
בניית אתרים - חשיבות כתיבת תנאי שימוש תקפים באתר: כבר רבות נאמר וסופר על סינדרום "קראתי את תנאי השימוש באתר" וההסכמה האוטומטית של הגולשים המלווה את אותו מסמך משפטי דיגיטלי. אכן, רובנו לא קוראים... קרא עוד...
בניית אתרים - מנגנונים להורדת קבצים מהאתר
ראשון, 17 מאי 2015
בניית אתרים - מנגנונים להורדת קבצים מהאתר: עוד בטרם נבחן מנגנונים שנועדו לאפשר לגולשים להוריד קבצים מהאתר שלנו, עלינו להבין תחילה כי בניית אתר אינטרנט היא למעשה כתיבה של קבצים שונים בשפות... קרא עוד...
בניית אתרים - מרכיבים ביצירת פעילות גומלין עם הגולשים
חמישי, 14 מאי 2015
בניית אתרים - מרכיבים ביצירת פעילות גומלין עם הגולשים: פעילות גומלין או הידוד = אינטראקציה. עכשיו שאנחנו מדברים באותה שפה, שאלו את עצמכם מדוע יש לכם אתר אינטרנט - לא מספיק כרטיס ביקור או... קרא עוד...
בניית אתרים - עקרונות וקווים מנחים
ראשון, 14 ספטמבר 2014
בניית אתרים - עקרונות וקווים מנחים: אתר אינטרנט מוגדר כאוסף דפי אינטרנט המוצגים ברשת. בנוסף לכך, האתר מציג מידע חיוני עבור הגולש. בניית אתרים מתבצעת לצרכים שונים: אתרים פרטיים, אתרים עסקיים,... קרא עוד...
בניית אתרים - שימוש בתמונות ללא הפרת זכויות יוצרים
שלישי, 24 מרס 2015
בניית אתרים - שימוש בתמונות ללא הפרת זכויות יוצרים: התחרות בין אתרי אינטרנט על תשומת הלב של הגולש היא עצומה. שימוש בגרפיקה ובתמונות הינו חלק בלתי נפרד ואף חלק מרכזי בעיצוב אתרים ובניית אתרים,... קרא עוד...
בניית אתרים בחינם - כל הסיבות מדוע אסור ליפול בפיתוי
ראשון, 08 מרס 2015
בניית אתרים בחינם - כל הסיבות מדוע אסור ליפול בפיתוי: חיפוש בגוגל אחר הביטוי "בניית אתרים חינם" יניב אינספור תוצאות חיפוש אשר תצענה לכל דורש בניית אתר אינטרנט מבלי להוציא על כך ולו שקל אחד. נשמע... קרא עוד...
בניית אתרים עם Framework
ראשון, 02 נובמבר 2014
בניית אתרים עם Framework: אחת הדרכים לבניית אתר היא שימוש ב- Framework בתור תבנית עיצוב. Framework הינה למעשה תבנית עיצוב המותקנת באתר ג'ומלה ככל תבנית עיצוב אחרת, אך בהבדל משמעותי אחד: Framework הינו תבנית... קרא עוד...
בניית אתרים עם תבניות עיצוב מוכנות - טמפלטים
שלישי, 23 ספטמבר 2014
בניית אתרים עם תבניות עיצוב מוכנות - טמפלטים: כתיבת תבנית עיצוב - טמפלט ייחודי וייעודי לבניית אתר ג'ומלה, או אפילו אתר HTML, דורשת יכולות עיצוב גראפי וכן יכולות תכנות. כתיבת תבנית עיצוב כוללת... קרא עוד...
בניית דף נחיתה יעיל עבור קמפיין פרסום ממוקד מוצר או שירות
שבת, 30 מאי 2015
בניית דף נחיתה יעיל עבור קמפיין פרסום ממוקד מוצר או שירות: אחד המדדים העיקריים לבחינת ההצלחה של אתר אינטרנט ואולי אחד החשובים ביותר, הוא ביכולת של האתר להמיר את תנועת הגולשים בו לפעולה שתוצאתה... קרא עוד...
דפדפנים ותקינת אינטרנט
שלישי, 23 ספטמבר 2014
דפדפנים ותקינת אינטרנט: נתחיל בנושא תקינה באינטרנט מכיוון שתקינת אינטרנט משליכה באופן ישיר על הדפדפנים השונים. תקן, או סטנדרט הינו מפרט או שיטה מקובלים, ואף במקרים מסוימים מחייבים, ליישום... קרא עוד...
ניהול פרויקט בניית אתר
שלישי, 23 ספטמבר 2014
ניהול פרויקט בניית אתר: בניית אתרים היא פרויקט אינטרנט היכול להגיע לממדים עצומים. כמו בכל פרויקט, בניית אתרי אינטרנט מורכבת מיסודות בסיסיים שאליהם ניתן להוסיף אפשרויות מורחבות שיעצימו את... קרא עוד...
קבצי sitemap ו-robots
שלישי, 23 ספטמבר 2014
קבצי sitemap ו-robots: מנועי חיפוש באינטרנט, בראשם גוגל, אך לא רק, משתמשים בטכנולוגיה הקרויה אינדוקס אתרי אינטרנט, על מנת להוסיף דפי אינטרנט שונים לתוצאות החיפוש של המשתמשים במנוע. טכנולוגיית... קרא עוד...

קליקיט ™ בניית אתרים 2006-2017