ג'ומלה - בניית אתרים למסחר מקוון - חנות אונליין
חנות אינטרנט, חנות מקוונת, חנות אונליין, מסחר אלקטרוני, חנות וירטואלית, חנות אונליין ועוד - הינם שמות נרדפים לאחד מהנדבחים המרכזיים של תחום הפיתוח העסקי באינטרנט והוא יצירת מקור הכנסה כספי ו/או הגדלת מקורות ההכנסה הכספיים הקיימים באמצעות מכירת מוצרים ושירותים ברשת האינטרנט. לצורך העניין, אין הבדל בין אם מדובר במכירת מוצרים, שירותים, מזון או מוצרים דיגיטליים דרך מה שנתייחס אליו להלן: חנות מקוונת. חנות מקוונת זהה לחלוטין לחנות פיזית, כאשר ניתן בכל זאת לציין מספר הבדלים: חנות מקוונת אינה דורשת מקום או שטח פיזי למעט החזקת מלאי במידת הצורך, על חנות מקוונת אין צורך לשלם שכירות ומיסים עירוניים, חנות מקוונת ניתנת לשדרוג בכל עת ללא צורך בהפסקת המסחר או צמצומו, חנות מקוונת יכולה לגדול ללא הגבלה בהתאם להצלחת העסק או צרכיו.
 
אחד ההבדלים הבולטים בין חנות מקוונת לבין חנות פיזית, הוא ביכולות השיווק הבלתי מוגבלות של חנות מקוונת - בישראל ומחוץ לה. היות ואתר החנות מקוונת זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה - המוצרים או השירותים הנמכרים בחנות המקוונת זמינים לכל דורש בכל עת. במידה והחנות המקוונת גם מאפשרת תשלום מקוון באמצעות כרטיסי אשראי או PayPal, כל שיש בידי בעל העסק לעשות הוא להפיק חשבונית ולספק את הסחורה לכתובת המזמין ושוב, בארץ או בחו"ל. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במוצרים דיגיטליים (תוכנות, קבצי PDF וכדומה) הניתנים להורדה מיד עם ביצוע התשלום.
 
בניית אתר חנות מקוונת הינה פרויקט הכולל בתוכו שלושה מישורים עיקריים: תדמית העסק, חנות העסק וניהול לקוחות החנות המקוונת. תדמית העסק הינה חלק מבניית החלק התדמיתי של בית העסק והיא נדונה בהרחבה בדף בניית אתרי תדמית לעסקים. החנות המקוונת של העסק, כמעגל פנימי של תדמית העסק, חייבת להשתלב באופן מוחלט עם שאר תכני האתר התדמיתיים, כאשר מבנה החנות עצמה ותהליך הקנייה יובילו את הלקוח (הפונציאלי או הלקוח החוזר) לכדי אמון מלא בחנות ומפעיליה ולחווית קנייה חיובית. המישור השלישי של ניהול לקוחות החנות המקוונת, עוסק בעיקר בתהליכים המתרחשים לאחר ביצוע הקנייה באתר, תהליכים כגון: אישור ביצוע הזמנה, הפקת חשבונית, עדכון סטטוס ההזמנה באזור האישי של הלקוח באתר וריכוז כל הזמנות הלקוח באופן שיאפשר לו לצפות בהזמנות הקודמות שלו בכל עת.

קליקיט - בניית אתרים מסחריים, חנוית מקוונות לעסקים

קליקיט מתמחים בבניית אתרי חנות מקוונת לכל קשת העסקים כגון: בניית אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים, בניית אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים דיגיטליים, אתרי חנות מקוונת למכירת שירותים שונים, אתרי חנות מקוונת למכירת מוצרים בחו"ל. להלן מאפיינים עיקריים ונפוצים של אתרי החנויות המקוונות שאנו בונים:
  • בנייה היררכית של החנות המקוונת: קטגוריות החנות, קטגוריית מוצרים, דף מוצר.
  • בניית אתר חנות רספונסיבית.
  • דף מוצר בעל מספר בלתי מוגבל של תמונות, וידאו, תיאור ומאפיינים ייחודיים.
  • סל קופה וביצוע תשלום: תשלום מקוון או שליחת הזמנה ותשלום מחוץ לאתר.
  • השוואה בין מוצרים.
  • הצעה לקניית מוצרים נלווים או מוצרים באותה משפחה.
  • מוצרים במבצע, מוצרים מיוחדים או מוצרים חדשים.
  • הוספת מוצרים לרשימת משאלות.
  • שליחת שאלה לבעלי החנות אודות מוצר מסוים.
  • ניהול קופוני הנחה כספית או אחוז הנחה.
  • תחשיב עלויות משלוח לפי מוצר, סל קופה או משלוח חינם.
  • הגדרות מינימום כמות רכישה לפריט.
  • הגדרת יצרנים / ספקים שונים לפריט.
  • ביקורות גולשים אודות מוצרים בחנות המקוונת.
  • שימוש במספר מטבעות לחישוב עלויות וביצוע התשלום.
  • תצוגת מוצרים בגריד או רשימה - לנוחות הלקוח.
  • חיפוש מוצרים מתקדם על פי פילוח.
  • ניהול לקוחות, הזמנות וסטטוס.
  • ניהול מלאי לכל פריט והודעות לגולשים על זמינות כל מוצר.
  • דוחות מובנים וסטטיסטיקות אודות פעילות החנות המקוונת.
  • כתובת IP קבועה לאתר ותעודת SSL.

בקליקיט מעצבים מוכשרים, מנהלי פרויקטים ומתכנתים מנוסים האמונים על בניית אתר חנות מקוונת מרהיבה, תפעולית וכזו אשר תשרת באופן היעיל והרווחי ביותר את מטרות בית העסק והמוניטין שלו. קליקיט עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוח ועוד בטרם תחילת העבודה על פרויקט בניית אתר חנות מקוונת, אנו מציעים ללקוחותינו הפוטנציאליים לעשות שימוש במערכת תחשיב לקבלת הצעת מחיר לבניית אתר חנות מקוונת.