מילות מפתח הן המילים שמנחות את מנועי החיפוש בהתווית רלוונטיות אתר האינטרנט למילים או ביטויי חיפוש של גולשים, במנוע החיפוש. מילות המפתח צריכות להתאים לשם העסק, או לרעיון הכללי של האתר. בשלב זה, לפני בניית האתר, אנו נכתוב כתיבה שיווקית, תוכן לכל עמוד ונוסיף את מילות המפתח מבלי לפגוע באיכות התוכן.
אפיון קונספט
הקונספט התוכני (שיווקי - מסחרי) של האתר אינו הקונספט היחיד שצריך לאפיין. על בניית אתר אינטרנט של חברה עסקית, להיות תמיד מנקודת המבט של הגולש הפוטנציאלי ולא מנקודת מבטכם כבעלי האתר. אתרים הבנויים דרך עיני הגולש זוכים ל"יחס המרה" גדול יותר. כלומר - גדל היחס בין מספר הגולשים שנכנסים לאתר, למספר הגולשים שהופכים ללקוחות שלכם. על מנת שהשיטוט באתר שלכם יסתיים גם הוא ב"קו הקופות", אנו נתכנן בקפידה את הנתיב בו ינועו הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. מהו "קו הקופות" באתר שלכם? זהו למעשה דף המטרה אליו יש לכוון את נתיב הגלישה. בין שהמטרה שלכם היא שהגולש ימלא פרטים, או אם היא שהוא יוריד תוכנה לניסיון ובין שמטרתכם היא שירכוש מכם מוצר כלשהו - תמיד תרצו שהגולש יצא מהאתר שלכם רק אחרי ש"עבר בקופה". אנו נבדוק איזה מידע מחפש הלקוח שלכם באינטרנט וניתן לו את המידע הזה. המתחרים שלכם ימשיכו לנסות לשווק את עצמם בדרכים הבנאליות, אנו נביא אתכם להיות פורצי דרך. אם תבואו לקראת הגולש - תראו שהוא מתגמל אתכם בכך שיתן בכם אמון, ויזום קשר איתכם. תנו לגולש "לשמוע" אתכם תוך כדי גלישה. הדרך הטובה ביותר להניע לקוח לפעולה היא - להציע לו לבצע אותה. בניית אתר על ידי קליקיט תביא אתכם לפגוש את הגולש בנקודות שונות באתר ולהציע לו דרך פעולה מסוימת בנקודה הספציפית בה הוא נמצא. למשל: במקום קישור בנאלי, כמו "לפרטים נוספים", נסו לכתוב היפר קישור בנוסח: "רוצים לדעת עוד על איך השירות / מוצר שלנו יכול לייעל את עבודתכם?" בנוסף לכפתור "צור קשר" רגיל, ניתן לשבץ במקומות שונים באתר הצעות ספציפיות כמו: "אם השירות / מוצר שלנו מעניין אתכם, התקשרו אלינו כעת ותאמו פגישה עם נציג שירות שלנו."
פיתוח אתר האינטרנט
לאחר תיאום הציפיות והאפיון המדוייק הנובע מן השלבים שתוארו לעיל, אנו ניגשים לשלב פיתוח אתר האינטרנט של העסק. כמובן, שלב זה תלוי במידה רבה בתקציב העסק וביכולת הכלכלית שלו לעמוד בעלויות בניית אתר על פי האפיון. פיתוח האתר כולל מרכיבי עיצוב גראפי ומרכיבי תכנות ברמות שונות, כאשר כל המרכיבים משתלבים יחדיו על מנת לתת הן לבעל האתר והן לגולש: חווית ביקור, העברת מסר שיווקי - מסחרי והחשוב מכל: נקיטת פעולה ("מעבר בקופה"). אתר האינטרנט ש קליקיט תקים עבורכם, כוללת מערכת ניהול תכנים. אתר האינטרנט שלכם צריך להיות דינאמי על מנת להמשיך לעורר עניין וכדי לעשות זאת, עליכם להמשיך ולעדכן את תוכן האתר בתדירות גבוהה.
משוב והתאמות
האינטראקציה בין קליקיט לבין בעל העסק אינה מסתכמת בבניית אתר אינטרנט. אנו נבקש מכם משוב בשלבים שונים של בניית האתר החל מהעלאתו בכתובת זמנית לצורך מעקבי ביניים ונבצע התאמות תוך כדי עבודה, על מנת לעמוד באפיון באופן מדוייק ועל מנת לתת בידיכם תמורה איכותית להשקעתכם.
הדרכה
עם גמר בניית אתר האינטרנט שלכם, אנו נבצע לכם ולצוות שלכם הדרכה מקיפה ופרטנית אודות אופן תפעול כל מרכיבי האתר. ההדרכה יכולה להיות פרונטלית או מרחוק באמצעות שיתוף מחשבים - על פי נוחותכם.